Page 11 - UFEK2017 Özetler Kitabı
P. 11

3. ULUSAL FİZİK EĞİTİMİ KONGRESİ BİLDİRİ ÖZETLERİ KİTABI

               FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SERBEST DÜŞME HAREKETİNİN MATEMATİKSEL MODELİNİ
               ANLAMALARI ............................................................................................................................................... 49
               ERCİŞ ŞEHİT RAMAZAN KESERCİ İMAM HATİP ORTAOKULU’ NDA FARKLI SINIF DÜZEYİNDE ÖĞRENİM
               GÖREN ÖĞRENCİLERİN STEM’ E YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ .................................................. 50

               ÖĞRENCİLERİN YÜKSEK HIZLARDA YARIŞAN ARAÇLAR PROBLEMİNİ ÇÖZERKEN YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLER
                ..................................................................................................................................................................... 51

               YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARININ FEN EĞİTİMİNDEKİ ÖNEMİ ........................................................... 52
               FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ FİZİK KONULARINI İÇEREN DEĞERLENDİRME SORULARININ
               GÖSTERİM TÜRLERİ ARASI GEÇİŞLERİNİN İNCELENMESİ ............................................................................ 53
               FİZİK DERS KİTAPLARINDA KULLANILAN BAZI METAFORİK KAVRAMLARIN ANALİZİ ................................... 54

               ELEKTRİK ALAN KONUSUNUN “DİDAKTİKSEL DÖNÜŞÜM TEORİSİ” YAKLAŞIMIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ . 55
               FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN KAVRAM YANILGILARI, KAVRAM YANILGILARININ TESPİTİ VE GİDERİLMESİNE
               YÖNELİK DÜŞÜNCELERİ ............................................................................................................................... 56

               LİSE ÖĞRENCİLERİN FİZİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ OKUL TÜRÜNE GÖRE FARKLILIĞININ
               ARAŞTIRILMASI ............................................................................................................................................ 57

               NÜKLEER ENERJİ VE NÜKLEER ENERJİ SANTRALLERİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ;
               GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI ......................................................................................................... 58
               GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ERİŞİLEBİLİR SORU TASARIMI: GRAFİKLİ SORU ÖRNEĞİ ..................... 59
               ÖĞRENCİLERİN FİZİK ÖĞRETMENİ ALGISI .................................................................................................... 60

               ARAŞTIRMAYA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ SAĞLAYABİLECEĞİ OLANAKLAR:
               ELEKTROSTATİK ÖRNEĞİ .............................................................................................................................. 61
               FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ
               GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ ..................................................................................................................... 62
               ULUSLARARASI UZAY İSTASYONUNDA HAREKET VE ZERO-G UÇAĞI (GÖRÜNEN AĞIRLIKSIZLIK) ............... 63

               ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ENGELSİZ FİZİK EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI: ZIT KAVRAMLAR ........................ 64
               UYGULAMALI GÜNEŞ PİLLERİ TASARIMI KURSUNA KATILAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ BOYUTLARININ
               İNCELENMESİ ............................................................................................................................................... 65
               ÖĞRENME VE KUANTUM KURAMI .............................................................................................................. 66

               FİZİK EĞİTİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEME: FİZİK SARKAÇ ................................................................ 67
               FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKIŞKANLAR MEKANİĞİ KONUSUNDA ÖĞRENDİKLERİ BİLGİLERİ
               GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİREBİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ .................................................... 68

               ZİHİN HARİTASI OLUŞTURMANIN FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ, BİLİM İNSANLARININ
               HAYATINI ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ: ALBERT EİNSTEİN ÖRNEĞİ .................................................................. 69

               ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATOM KAVRAMINA İLİŞKİN BİLGİ SEVİYELERİNİN İNCELENMESİ ................. 70
               AKILLI TELEFON YARDIMI İLE SÜRAT VE İVME ÖLÇME ................................................................................ 71

               ELEKTRİK YÜKLERİ VE ELEKTRİKLENME KONUSU İLE İLGİLİ UÇAN NAYLON DENEYİ HAKKINDA ÖĞRETMEN
               GÖRÜŞLERİ................................................................................................................................................... 72

               TASLAK FİZİK ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ
               (ORDU İLİ ÖRNEĞİ) ...................................................................................................................................... 73
               MIKNATISLAR VE AKIM-MANYETİK ALAN İLİŞKİSİ KONULARINDA HAZIRLANAN FİZİKSEL MODELLERİN
               10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONULARI GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİRMELERİNE ETKİSİ ......................... 74

                                                            x
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16