SIRA |
BAŞVURU ID |
BİLDİRİ ID |
ÇALIŞMANIN ADI |
TÜR |
YAZARLAR |
1 |
6 |
B40 |
PROJE TABANLI ÖĞRENME YÖNTEMLİ OYUN TEKNİĞİ İLE FİZİK ÖĞRENME |
BİLDİRİ |
MEDİNE BARAN, ŞEYMA YAŞAR, ABDULKADİR MASKAN, MUKADDER BARAN |
2 |
7 |
B34 |
FİZİK EĞİTİMİNDE WEB TABANLI ZEKİ ÖĞRETİM SİSTEMİNİ KULLANAN ÖĞRENCİLERİN GÖRÜŞLERİ |
BİLDİRİ |
MUSTAFA ERDEMİR, ŞEBNEM KANDİL İNGEÇ |
3 |
8 |
B56 |
FİZİK DERS KİTAPLARINDA KULLANILAN BAZI METAFORİK KAVRAMLARIN ANALİZİ |
BİLDİRİ |
TUĞBA BOLAT, MUSA SARI |
4 |
9 |
B03 |
MODERN FİZİKTE KULLANILAN BAZI METAFORİK KAVRAMLARIN ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ |
BİLDİRİ |
SERAP AĞA, MUSA SARI |
5 |
10 |
B09 |
MAPLE PROGRAMININ FİZİK ÖĞRETİMİNDE KULLANILMASI: BİR VE İKİ BOYUTTA HAREKET ÖRNEĞİ |
BİLDİRİ |
ESENGÜL POLAT, BENGÜ KAPLAN |
6 |
11 |
B69 |
ÖĞRENME VE KUANTUM KURAMI |
BİLDİRİ |
SELAHATTİN GÖNEN |
7 |
14 |
B84 |
ATOM SPEKTRUMLARINA İLİŞKİN ZİHİNSEL MODELLER |
BİLDİRİ |
NİLÜFER DİDİŞ KÖRHASAN, LU WANG |
8 |
15 |
B50 |
FİZİKÇİLER NEDEN STEM ETMELİ? |
BİLDİRİ |
HALİL MUTUK |
9 |
18 |
B33 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ MEKANİK DALGALAR KONUSU KAVRAM YANILGILARININ DÖRT AŞAMALI KAVRAM YANILGISI TESTİ İLE TESPİT EDİLMESİ |
BİLDİRİ |
ERDAL TAŞLIDERE, |
10 |
19 |
B73 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN “ATOM KAVRAMI”NA İLİŞKİN BİLGİ SEVİYELERİNİN İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
SARE UCER, ÖZLEM ERYILMAZ MUŞTU |
11 |
20 |
B04 |
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMI OLARAK PLANETARYUM: BİR TOPLUMSAL SORUMLULUK PROJESİ |
BİLDİRİ |
AHMET İLHAN ŞEN, ÖZLEM OKTAY, HÜLYA ERTAŞ KILIÇ, SERKAN EKİNCİ, ZAFER KADIRHAN |
12 |
21 |
B38 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ E. HUBBLE’IN “KIRMIZIYA KAYMA YASASI” ÇERÇEVESİNDE BİLGİ VE BİLİŞSEL SÜREÇ YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
NİLGÜN AYDIN, FİGEN DURKAYA |
13 |
22 |
B59 |
LİSE ÖĞRENCİLERİN FİZİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ OKUL TÜRÜNE GÖRE FARKLILIĞININ ARAŞTIRILMASI |
BİLDİRİ |
SULTAN ÇAĞAN, PERVİN ÜNLÜ YAVAŞ |
14 |
23 |
B64 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAVRAMSAL, GRAFİKSEL VE İŞLEMSEL SORU TÜRLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
ABDULLAH AYDIN, FATMA TARAKÇI |
15 |
25 |
B51 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SERBEST DÜŞME HAREKETİNİN MATEMATİKSEL MODELİNİ ANLAMALARI |
BİLDİRİ |
NEVZAT YİĞİT, NEDİM ALEV |
16 |
26 |
B65 |
ULUSLARARASI UZAY İSTASYONUNDA HAREKET VE ZERO-G UÇAĞI (GÖRÜNEN AĞIRLIKSIZLIK) |
BİLDİRİ |
TUNCAY TUNÇ, NECATİ BAĞCI |
17 |
29 |
B24 |
POPÜLER BİLİM KİTAPLARINDAKİ FİZİK DENEYLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ |
BİLDİRİ |
ZEYNEP BAŞKAN TAKAOĞLU |
18 |
31 |
B25 |
AKRAN ÖĞRETİMİ TEKNİĞİNİN 9. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ |
BİLDİRİ |
DERYA YARIMKAYA, YASİN ÜNSAL, UFUK TÖMAN |
19 |
32 |
B52 |
ERCİŞ ŞEHİT RAMAZAN KESERCİ İMAM HATİP ORTAOKULU’ NDA FARKLI SINIF DÜZEYİNDE ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLERİN STEM’ E YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
SEDA GÖKBAYRAK, ZEYNEP GÖKBAYRAK |
20 |
35 |
B39 |
DURA PROJESİ: SUYUN KAYNAMASI ÖRNEĞİ |
BİLDİRİ |
CEM TARANOĞLU, MUSTAFA ŞAHİN BÜLBÜL |
21 |
36 |
B66 |
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ENGELSİZ FİZİK EĞİTİMİ ÇALIŞMALARI: ZIT KAVRAMLAR |
BİLDİRİ |
MUSTAFA ŞAHİN BÜLBÜL |
22 |
38 |
B26 |
11. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSİNDEKİ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE ÜST BİLİŞSEL FARKINDALIKLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ |
BİLDİRİ |
ZEYNEP DÜLGER, FERAL OGAN-BEKİROĞLU |
23 |
39 |
B20 |
ÇUKUR AYNALARDA GÖRÜNTÜ OLUŞUMU - DENEY DÜZENEKLERİNİN VE ETKİNLİK YAPRAKLARININ OLUŞTURULMASINA YÖNELİK ÖRNEK BİR UYGULAMA |
BİLDİRİ |
SEDA ÇEKİÇ TOROSLU |
24 |
40 |
B70 |
FİZİK EĞİTİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEME: FİZİK SARKAÇ |
BİLDİRİ |
ATAKAN ÇOBAN, MUSTAFA EROL |
25 |
42 |
B46 |
FİZİK EĞİTİMİNDE AKILLI TELEFONLARIN KULLANILMASI: DAİRESEL HAREKET İLE DOPPLER OLAYININ İNCELENMESİ VE SES HIZININ HESAPLANMASI |
BİLDİRİ |
MERT BÜYÜKDEDE, MUSTAFA EROL |
26 |
44 |
B27 |
FİZİK ÖĞRETMENLERİ FİZİKTEKİ SON GELİŞMELERİ TAKİP EDİYOR MU? |
BİLDİRİ |
Cİ̇HAT DEMİ̇R |
27 |
46 |
B30 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ “SEZGİYE TERS FİZİK PROBLEMLERİ” VE “BİLİMSEL TARTIŞMA (ARGÜMANTASYON)” KAVRAMLARINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARININ İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
ALİ ÇETİN, ÖZLEM AYDIN ŞENGÜLEÇ, ÖMER FARUK ÖZDEMİR, ALİ AZAR |
28 |
47 |
B11 |
BASİT ARAÇ GEREÇLERLE YAPILAN SIVILARDA BASINÇ KONUSUNDAKİ BİR DENEY ETKİNLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ |
BİLDİRİ |
GÖKHAN SONTAY, ORHAN KARAMUSTAFAOĞLU |
29 |
48 |
B12 |
2017 YGS VE LYS-2 FİZİK SORULARININ BLOOM TAKSONOMİSİ VE ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN KAZANIMLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ |
BİLDİRİ |
HAKAN ŞEVKİ AYVACI, SUAT YAMAK |
30 |
49 |
B21 |
ÖABT FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ SORULARININ FİZİK ÖĞRETMENİ ÖZEL ALAN YETERLİKLERİ PERFORMANS GÖSTERGELERİNİ KARŞILAMA DURUMLARININ İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
ENGİN ALKAN, AYÇA SARIGÖL, ÇAĞATAY İŞGÖREN, BİLAL GÜNEŞ |
31 |
50 |
B83 |
WİN-WİN STEM ÇALIŞTAYI SONRASINDA FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN STEM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ |
BİLDİRİ |
ZEYNEP GÖKBAYRAK, SELMA MOĞOL, SEDA GÖKBAYRAK |
32 |
51 |
B13 |
LİSE ÖĞRENCİLERİN BİLGİSAYAR TABANLI LABORATUVAR UYGULAMALARINA YÖNELİK TUTUMLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER: BİR SIRALI REGRESYON ÇALIŞMASI |
BİLDİRİ |
FUNDA ALPTEKİN, ALİ ERYILMAZ |
33 |
52 |
B74 |
AKILLI TELEFON YARDIMI İLE SÜRAT VE İVME ÖLÇME |
BİLDİRİ |
SERKAN KAPUCU |
34 |
53 |
B75 |
ELEKTRİK YÜKLERİ VE ELEKTRİKLENME KONUSU İLE İLGİLİ UÇAN NAYLON DENEYİ HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ |
BİLDİRİ |
HİDAYET TERECİ, GÖKHAN SONTAY, ORHAN KARAMUSTAFAOĞLU |
35 |
54 |
B76 |
TASLAK FİZİK ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ DOĞRULTUSUNDA DEĞERLENDİRİLMESİ (ORDU İLİ ÖRNEĞİ) |
BİLDİRİ |
KADİR YAYLA, TÜLİN YAYLA |
36 |
55 |
B77 |
MIKNATISLAR VE AKIM-MANYETİK ALAN İLİŞKİSİ KONULARINDA HAZIRLANAN FİZİKSEL MODELLERİN 10.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KONULARI GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİRMELERİNE ETKİSİ |
BİLDİRİ |
DEMET TARAKÇI, GÜNER TURAL |
37 |
56 |
B05 |
ÖABT FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ SORULARININ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE SINIFLANDIRILMASI |
BİLDİRİ |
GAMZE ŞİMŞEK, GÖZDE ZENGİN, SERAP ÇALIK, BİLAL GÜNEŞ |
38 |
57 |
B28 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ YEREL SOSYOBİLİMSEL KONULARDA İNFORMAL MUHAKEMELERİNİN BELİRLENMESİ |
BİLDİRİ |
ŞENGÜL ATASOY |
39 |
58 |
B53 |
ÖĞRENCİLERİN YÜKSEK HIZLARDA YARIŞAN ARAÇLAR PROBLEMİNİ ÇÖZERKEN YAŞADIKLARI GÜÇLÜKLER |
BİLDİRİ |
BURAK KAĞAN TEMİZ |
40 |
59 |
B14 |
ELEKTROSTATİK İLE İLGİLİ SORGULAYICI ARAŞTIRMA YÖNTEMİNE DAYALI ETKİNLİKLERİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ |
BİLDİRİ |
ŞEYMA NUR YAVUZ, PERVİN ÜNLÜ YAVAŞ, BİLAL GÜNEŞ |
41 |
60 |
B41 |
ISI VE SICAKLIK KONUSU İLE LGİLİ KAVRAM YANILGILARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK DÖRT AŞAMALI BİR TESTİN GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI |
BİLDİRİ |
FATMA GÜNEŞ, BİLAL GÜNEŞ |
42 |
62 |
B08 |
ELEKTROMANYETİK KİRLİLİĞE İLİŞKİN FARKINDALIK ÖLÇEĞİ; GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI |
BİLDİRİ |
GÜLŞEN ÖZDEMİR DALGIÇ, AYŞE NESİBE KÖKLÜKAYA, EZGİ GÜVEN YILDIRIM |
43 |
63 |
B47 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK LABORATUVARI ETKİNLİKLERİNDEKİ TOPLUMSAL CİNSİYET ALGISI |
BİLDİRİ |
AYŞEGÜL DURAN, HANİFE CAN ŞEN |
44 |
64 |
B54 |
YENİLENEBİLİR ENERJİ KAYNAKLARININ FEN EĞİTİMİNDEKİ ÖNEMİ |
BİLDİRİ |
ESRA ÇELİK |
45 |
65 |
B42 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN UZAY KAVRAMI VE UZAYDAKİ YAŞAM KONUSUNA YÖNELİK DEĞERLENDİRMELERİ |
BİLDİRİ |
TUNCAY ÖZSEVGEÇ, AYŞE AYTAR, FİRDEVS ÇELİK, NAZGÜL TOPAKGÖZ |
46 |
67 |
B78 |
KALDIRMA KUVVETİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİ İÇİN ÖRNEK BİR ÖĞRETİM TASARIMI: FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM |
BİLDİRİ |
RIZA SALAR, ERKAN UĞUREL, ÜMİT TURGUT, REFİK DİLBER |
47 |
68 |
B55 |
FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDAKİ FİZİK KONULARINI İÇEREN DEĞERLENDİRME SORULARININ GÖSTERİM TÜRLERİ ARASI GEÇİŞLERİNİN İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
BERNA GÜRSOY, CANAN DİLEK EREN |
48 |
69 |
B67 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN IŞIK KONUSUNDAKİ BAĞLAM TEMELLİ YAKLAŞIMA DAYALI SORULAR İLE GELENEKSEL SORULARI CEVAPLAYABİLME DÜZEYLERİNİN CİNSİYETE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI |
BİLDİRİ |
MERVE SAK, DERYA KALTAKÇI GÜREL, ESMA BULUŞ KIRIKKAYA |
49 |
70 |
B43 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ATOM KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ KELİME İLİŞKİLENDİRME TESTİ İLE BELİRLENMESİ |
BİLDİRİ |
EMİN BERK ÖZKAN, ÖZLEM ERYILMAZ MUŞTU |
50 |
71 |
B79 |
GELECEĞİN ÖĞRENEN BİREYLERİ İÇİN ZEKİ FİZİK ÖĞRETİM SİSTEMİ |
BİLDİRİ |
M. SAİT GÖKALP |
51 |
73 |
B07 |
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVREN MODELİ ALGILARI |
BİLDİRİ |
GÖZDE BİLGİLİ, MEHMET KÜRŞAD DURU |
52 |
77 |
B80 |
MUMUN YANMASI OLAYININ YANMA ŞARTLARI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ |
BİLDİRİ |
YASEMİN DOĞAN, ZEYNEP GÜREL |
53 |
79 |
B22 |
FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNE DAYALI OLARAK FEN VE MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE UYGULAMALI BİLİM TARİHİ KULLANIMI |
BİLDİRİ |
ŞEBNEM KANDİL İNGEÇ, KAMİLE TEKFİDAN, GAMZE ŞİMŞEK, EMİNE KARAGÖZ, BENGÜ ATASEVER, ENGİN ALKAN |
54 |
81 |
B02 |
KAVRAMSAL DEĞİŞİM METİNLERİ VE KONTROL METİNLERİNİN KAVRAM YANILGILARININ GİDERİLMESİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI |
BİLDİRİ |
BURÇİN KÖYMEN, BİLAL GÜNEŞ |
55 |
82 |
B68 |
UYGULAMALI GÜNEŞ PİLLERİ TASARIMI KURSUNA KATILAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ BOYUTLARININ İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
ZEYNEP GÜREL, ÜMMÜHAN DURSUN |
56 |
83 |
B15 |
JİGSAW YÖNTEMİNİN FEN ÖĞRETİMİ LABORATUAR UYGULAMALARINDA KULLANIMININ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK KONULARINDAKİ BAŞARILARINA ETKİSİ |
BİLDİRİ |
ATAMAN KARAÇÖP |
57 |
85 |
B81 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KALDIRMA KUVVETİ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARINA TAM STÜDYO MODELİNİN ETKİSİ |
BİLDİRİ |
VAHİDE NİLAY KIRTAK AD, MUSTAFA SABRİ KOCAKÜLAH |
58 |
86 |
B16 |
DEBİ VE SÜREKLİLİK DENKLEMİ İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ |
BİLDİRİ |
VAHİDE NİLAY KIRTAK AD, MUSTAFA SABRİ KOCAKÜLAH |
59 |
87 |
B35 |
FİZİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ ISI, İŞ VE TERMODİNAMİĞİN BİRİNCİ YASASI İLE İLGİLİ KAVRAMSAL ZORLUKLARI |
BİLDİRİ |
ŞEBNEM KANDİL İNGEÇ, BENGÜ ATASEVER |
60 |
88 |
B17 |
ORTAÖĞRETİM FİZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARIYLA 2017 YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI (YGS) VE LİSANS YERLEŞTİRME SINAVI (LYS) FİZİK SORULARININ UYUMLULUĞU |
BİLDİRİ |
FATİH ÇAĞLAYAN MERCAN |
61 |
89 |
B31 |
BİR DURUM ÇALIŞMASI: ISI, SICAKLIK VE ISIL ENERJİ KAVRAMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
HASAN ŞAHİN KIZILCIK, MUSTAFA TAN |
62 |
90 |
B18 |
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ASTRONOMİ KONULARINI ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ |
BİLDİRİ |
TUNCAY ÖZSEVGEÇ, BÜŞRA EROĞLU |
63 |
91 |
B06 |
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ: “GÜNEŞ SİSTEMİ VE ÖTESİ: UZAY BİLMECESİ” ÜNİTESİ |
BİLDİRİ |
TUNCAY ÖZSEVGEÇ, BÜŞRA EROĞLU |
64 |
93 |
B36 |
BECERİ KAVRAMININ FİZİK ÖĞRETMENLERİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ |
BİLDİRİ |
ERSİN KARADEMİR, EMİNE ERTEK, YALÇIN ERTEK |
65 |
96 |
B57 |
ELEKTRİK ALAN KONUSUNUN “DİDAKTİKSEL DÖNÜŞÜM TEORİSİ” YAKLAŞIMIYLA DEĞERLENDİRİLMESİ |
BİLDİRİ |
YELİZ MORADAOĞLU KOP, AYŞEGÜL SAĞLAM ARSLAN |
66 |
98 |
B44 |
GİRİŞ SEVİYESİ E&M DERSLERİNDEKİ ÖĞRENCİ BAŞARISI: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI |
BİLDİRİ |
ULAŞ ÜSTÜN, ELEANOR SAYRE, BENJAMİN ARCHİBEQUE |
67 |
99 |
B60 |
NÜKLEER ENERJİ VE NÜKLEER ENERJİ SANTRALLERİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ; GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI |
BİLDİRİ |
OSMAN TÜRK |
68 |
100 |
B58 |
FİZİK ÖĞRETMENLERİNİN KAVRAM YANILGILARI, KAVRAM YANILGILARININ TESPİTİ VE GİDERİLMESİNE YÖNELİK DÜŞÜNCELERİ |
BİLDİRİ |
SEYHAN ERYILMAZ TOKSOY, ÖZGÜL KAYA |
69 |
103 |
B01 |
ZİHİN HARİTASI OLUŞTURMANIN FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ, BİLİM İNSANLARININ HAYATINI ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ: MARİE CURİE ÖRNEĞİ |
BİLDİRİ |
ESİN ŞAHİN, ZELİHA ŞENTÜRK, MERVE MAYDA |
70 |
105 |
B10 |
2007-2016 YILLARI ARASINDA FİZİK EĞİTİMİNDE KAVRAM YANILGILARIYLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN DEĞERLENDİRİLMESİ |
BİLDİRİ |
BETÜL ŞEYMA YELTEKİN, IŞIL AYKUTLU, CELAL BAYRAK |
71 |
109 |
B29 |
BİLİM MERKEZİ SERGİLERİNİN FEN ÖĞRETİMİNE ENTEGRASYONU İÇİN BAŞARILI BİR SINIF GEZİSİ BASİT MAKİNALAR KONUSU ÖRNEĞİ |
BİLDİRİ |
SEVAL TARLABOLEN, UYGAR KANLI, FITNAT KÖSEOĞLU |
72 |
113 |
B48 |
MÜHENDİSLİK TASARIM TEMELLİ ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN ELEKTRİK VE AYNALAR KONULARINA UYGULANMASI İLE ÖĞRENCİLERİN FEN VE MÜHENDİSLİK ALANLARINA YÖNELİK TUTUMUNDAKİ DEĞİŞİMİN İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
HANİFE ALİNAK BOZKURT, SÜNDÜS YERDELEN, GÜLSÜM GÖK |
73 |
114 |
B45 |
GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ERİŞİLEBİLİR SORU TASARIMI: ŞEKİLLİ SORU ÖRNEĞİ |
BİLDİRİ |
ARZU ÖDEN ACAR, ALİ ERYILMAZ |
74 |
116 |
B61 |
GÖRME ENGELLİ ÖĞRENCİLER İÇİN ERİŞİLEBİLİR SORU TASARIMI: GRAFİKLİ SORU ÖRNEĞİ |
BİLDİRİ |
ARZU ÖDEN ACAR, ALİ ERYILMAZ |
75 |
120 |
B71 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKIŞKANLAR MEKANİĞİ KONUSUNDA ÖĞRENDİKLERİ BİLGİLERİ GÜNLÜK YAŞAMLA İLİŞKİLENDİREBİLME DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ |
BİLDİRİ |
FİGEN DURKAYA, NİLGÜN AYDIN |
76 |
121 |
B62 |
ÖĞRENCİLERİN FİZİK ÖĞRETMENİ ALGISI |
BİLDİRİ |
EMİNE ERTEK, ERSİN KARADEMİR, YALÇIN ERTEK |
77 |
122 |
B63 |
ARAŞTIRMAYA DAYALI LABORATUVAR UYGULAMALARININ SAĞLAYABİLECEĞİ OLANAKLAR: ELEKTROSTATİK ÖRNEĞİ |
BİLDİRİ |
CEZMİ ÜNAL |
78 |
123 |
B37 |
SOSYAL MEDYA ARAÇLARINDAN FACEBOOK’UN BENİMSENMESİ, KULLANIM AMAÇLARI, EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMI VE FİZİK EĞİTİMİNDE EĞİTSEL AMAÇLI KULLANIMINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME |
BİLDİRİ |
BAŞAK GÖK, ÖZNUR YILMAZ, ŞEYMA NUR YAVUZ, PERVİN ÜNLÜ GÜNEŞ |
79 |
124 |
B72 |
ZİHİN HARİTASI OLUŞTURMANIN FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ, BİLİM İNSANLARININ HAYATINI ÖĞRENMELERİNE ETKİSİ: ALBERT EİNSTEİN ÖRNEĞİ |
BİLDİRİ |
ESİN ŞAHİN, HEDİYE ATAK, TUĞÇE SENA KÖYDEDURMAZ |
80 |
126 |
B23 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN ELEKTRİK ALAN ÇİZGİLERİ KONUSUNDAKİ BİLGİLERİNİN ÇİZİM YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ |
BİLDİRİ |
TUĞBA TAŞKIN, PERVİN ÜNLÜ YAVAŞ |
81 |
127 |
B82 |
GÖRELİLİK KAVRAM ENVANTERİ TÜRKÇE’YE UYARLAMA ÇALIŞMASI |
BİLDİRİ |
TUĞBA TAŞKIN, ŞEBNEM KANDİL İNGEÇ |
82 |
128 |
B19 |
STEAM ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN MESLEK ALGILARINA ETKİSİ |
BİLDİRİ |
GÜLBİN ÖZKAN, ÜNSAL UMDU TOPSAKAL |
83 |
129 |
B32 |
KAVRAMSAL DEĞİŞİM SÜRECİNDE DURUM ANALİZ KATEGORİLERİ “AKLA YATKINLIK, ANLAŞILIRLIK, YARARLILIK” |
BİLDİRİ |
ÖZGÜR ANIL, HÜSEYİN KÜÇÜKÖZER |
SIRA |
BAŞVURU ID |
DENEYİM VE UYG ID |
ÇALIŞMANIN ADI |
TÜR |
YAZARLAR |
1 |
72 |
Ö02 |
FİZİK BU KUTUDA |
ÖĞRETMEN DENEYİM VE UYGULAMALARI |
GONCA ARSLAN |
2 |
74 |
Ö03 |
FİZİKA İLE BİLİME YOLCULUK |
ÖĞRETMEN DENEYİM VE UYGULAMALARI |
GONCA ARSLAN |
3 |
76 |
Ö04 |
FATİH SULTAN MEHMET‘DEN 2017 YILINA ULUSAL ASTRONOMİ ÇALIŞMALARI |
ÖĞRETMEN DENEYİM VE UYGULAMALARI |
NEŞEVER GÜR |
4 |
112 |
Ö05 |
SUMO ROBOT |
ÖĞRETMEN DENEYİM VE UYGULAMALARI |
EMİNE ERTEK |
5 |
115 |
Ö06 |
BAMBİ JUMPİNG UYGULAMASI İLE ESNEKLİK POTANSİYEL ENERJİNİN HESAPLANMASI |
ÖĞRETMEN DENEYİM VE UYGULAMALARI |
EMİNE ERTEK |
6 |
125 |
Ö01 |
ÖĞRETMENLERİN KALİTELİ MATERYAL İHTİYACINA BİR ÇÖZÜM: ODTÜ FİZİK SAHNESİ ÖRNEĞİ |
ÖĞRETMEN DENEYİM VE UYGULAMALARI |
ALİ ERYILMAZ, BELKIS GARİP, DİLBER DEMİRTAŞ, ÖMER FARUK ÖZDEMİR, UFUK YILDIRIM |
SIRA |
BAŞVURU ID |
ÇALIŞTAY ID |
ÇALIŞMANIN ADI |
TÜR |
YAZARLAR |
1 |
33 |
Ç05 |
ENGELSİZ FİZİK EĞİTİMİ (EFE) ÇALIŞTAYI: FİZİK DERS KİTAPLARINDAKİ BETİMLEME SORUNLARI |
ÇALIŞTAY |
MUSTAFA ŞAHİN BÜLBÜL, DİLBER DEMİRTAŞ, BELKIS GARİP |
2 |
78 |
Ç03 |
GERÇEK YAŞAM DENEYİMLERİNİN FİZİK DERSİNDE KULLANIMI |
ÇALIŞTAY |
ZEYNEP GÜREL, YASEMİN DOĞAN |
3 |
84 |
Ç02 |
“ORTAÇAĞIN BİLGİSAYARI; USTURLAP” ÇALIŞTAYI |
ÇALIŞTAY |
HÜSEYİN ŞEN, KAMİLE TEKFİDAN, ŞEBNEM KANDİL İNGEÇ |
4 |
102 |
Ç04 |
ELEKTRİK VE MANYETİZMA KONULARINDAKİ KAVRAMLARIN ÖĞRETİMİNDE ÇİDKOM UYGULAMA ÖRNEKLERİ |
ÇALIŞTAY |
FİKRET KORUR, ALİ ERYILMAZ, ENVER TÜRKSOY |
5 |
107 |
Ç01 |
CEPTE FİZİK: AKILLI TELEFONLARLA FİZİK DENEYLERİ |
ÇALIŞTAY |
AHMET YAVUZ |
SIRA |
BAŞVURU ID |
POSTER ID |
ÇALIŞMANIN ADI |
TÜR |
YAZARLAR |
1 |
12 |
P18 |
FİZİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINA GENEL BAKIŞ |
POSTER |
NİLÜFER DİDİŞ KÖRHASAN, DERYA KALTAKÇI GÜREL |
2 |
17 |
P16 |
DERS KİTAPLARINDAKİ ANALOJİLERİN NİTELİKLERİNİN İNCELENMESİ |
POSTER |
MUSTAFA HIDIR, NİLÜFER DİDİŞ KÖRHASAN, ALİ AZAR |
3 |
41 |
P04 |
FİZİK EĞİTİMİNDE AKILLI TELEFONLARIN KULLANILMASI: İVMENİN ÖLÇÜLMESİ VE KİNETİK SÜRTÜNME KATSAYISININ HESAPLANMASI |
POSTER |
ATAKAN ÇOBAN, MUSTAFA EROL |
4 |
43 |
P05 |
FİZİK EĞİTİMİNDE MATEMATİKSEL MODELLEME: BASİT SARKAÇ |
POSTER |
MERT BÜYÜKDEDE, MUSTAFA EROL |
5 |
45 |
P09 |
ORTA ÖĞRETİM FİZİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİNİN BELİRLENMESİ |
POSTER |
HATİCE RUMEYSA İNAN, HASAN İNAÇ |
6 |
95 |
P03 |
DRAMA DESTEKLİ ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN “ISI-SICAKLIK VE ISI MADDELERİ ETKİLER” KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ |
POSTER |
SİNEM AKSU, AYŞE GÜL (ÇİRKİNOĞLU) ŞEKERCİOĞLU |
7 |
97 |
P11 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SERİ VE PARALEL BAĞLI ELEKTRİK DEVRELERİNDE AMPULLERİN PARLAKLIĞINI ANLAMA DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA |
POSTER |
MURAT AYDIN |
8 |
101 |
P01 |
ORTAOKUL 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SESİN MADDE İLE ETKİLEŞİMİ KONUSUNDAKİ BAŞARILARINA DRAMA DESTEKLİ ÖĞRETİMİN ETKİSİ |
POSTER |
KÜBRA (GENÇ) GÜMÜŞ, AYŞE GÜL (ÇİRKİNOĞLU) ŞEKERCİOĞLU |
9 |
108 |
P14 |
MEKANİK LABORATUVARINDAKİ GELENEKSEL MATERYALLERİN SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRETİME YÖNELİK OLARAK KULLANIMI |
POSTER |
ÜZEYİR ARI, HAKİ PAŞMAN, OKTAY BAYKARA |
10 |
110 |
P15 |
BİR DOKÜMANDA KÜTLE İÇİN VAR OLDUĞU BELİRTİLEN BİR KAVRAM YANILGISI HAKKINDA YAPILAN BİR BETİMLEMENİN TARTIŞILMASI |
POSTER |
ALİ YILDIZ |
11 |
118 |
P07 |
ADEZYON, KOHEZYON, YÜZEY GERİLİMİ SINIF UYGULAMASI: KOLAY EBRU SANATI |
POSTER |
EMİNE ERTEK |
SIRA |
BAŞVURU ID |
BİLDİRİ ID |
ÇALIŞMANIN ADI |
TÜR |
YAZARLAR |
1 |
94 |
B85 |
UZAYA ÇIKACAK ARAÇLARIN YOLCULUK MALİYETLERİNİ AZALTMAYA YÖNELİK OLARAK TASARLANAN MANYETİK UZAY RAMPASI PROJE FİKRİNİN ARAŞTIRILMASI |
ÖZEL BİLDİRİ |
DENİZHAN TOKGÖZ |
ÖDÜL |
KAZANAN ÖĞRETMEN |
KURUMU |
2017 Yılı Örnek Fizik Öğretmeni |
Hidayet TERECİ |
Ferhat ÜNELLİ Bilim ve Sanat Merkezi, AMASYA |